Vérlavadásgátlás 2.0 – Vényköteles új orális antikoaguláns (noac) kampány

Brief

Ügyfelünk 2019-es új típusú orális antikoaguláns kampányának kommunikációs célja a márka kategórián belüli reklámsúly növelése és láthatóságának javítása volt. Célcsoportként kardiológus, belgyógyász és neurológusok szakorvosi célcsoportok kerültek meghatározásra, a Megrendelő az online médiacsatornákat- azon belül pedig a display és tartalom formátumú megjelenéseket preferálta, a 7 hónapos, június és december hónapok között futó aktivitás médiaköltségvetéseként pedig 4.500.000 Ft + ÁFA összeget határozott meg.

Kampány koncepció

A kézhez kapott brief információk alapján médiatervezőink egy a kampányidőszak tekintetében júliustól-decemberig tartó 6 hónapos időintervallumban-, kizárólag online felületeken futó, diverzifikált – tehát több médiapartner felületein megjelenő -, banner és kreatív szponzoráció alapú display-, illetve szakmai weboldalakon, reguláris hírlevelekben és hírlevél különszámokban publikált PR cikk alapú tartalmi megjelenésekkel operáló egyedi HCP médiakampány megvalósítására tettek javaslatot.

Médiaterv

A médiakampány több körben egyeztetett, minden a szakmailag megalapozott szakmai döntéshez szükséges paramétert tartalmazó médiaterve végül a MediaMedica Cassis Hungary, Lifetime Media, Magyar Orvosi Kamara, Pearl Hungary és Magyar Kardiológusok Társasága médiapartnerinek felületei közül válogatva a következő megjelenés tartalommal került Ügyfelünk által elfogadásra:

Eredmények

A Megrendelő célkitűzéseinek megfelelően a kampánymanagereink gondozásában megvalósult HCP médiakampány eredményeként egy elérés és elérési gyakoriság maximalizált aktivitás valósult meg, melynek során a kért kreatív image és edukatív tartalmi üzenetek diverzifikáltan, többfajta online médiafelületen keresztül kerültek az orvosi célcsoportok irányába közvetítésre.

sA megjelenések auditált mérési eredményei szerint a kampány során a kardiológus, belgyógyász és neurológusok szakorvosi célcsoportok összesen 66 081 alkalommal és a becsült multiplikáció szűrés mellett igen nagy arányban, közel 89%-ban kerültek elérésre, a kalkulált elérési frekvencia magas-, 2,8-as elérési gyakoriságot mutatott, míg az egy elérésre jutó elérési költség a szakorvosi célcsoportok esetében igazán kedvezőnek mondható 68 Ft + ÁFA értékre adódott.

A jelen referenciakampány egyedi kampány eredményei egy-egy médiafelület általánosan vett hatékonyságáról természetesen nem adnak, nem adhatnak reális képet, ugyanakkor az aktivitás során az MKT kongresszusi aloldalán és a Kardiolologiaonline.hu-n megjelenő banner felületek kiugróan jó teljesítményt nyújtottak-, az Elitmed.hu-n elhelyezett PR cikk megjelenése viszont ár-érték arány tekintetében jelentősen elmaradt a kampány többi elemének eredményétől.

 További referenciakampányaink

Versenyben a megrendelővel
Vényköteles láz- és fájdalomcsillapító termék kampányok párban

Magnézium a középpontban
Vénynélküli termék magnéziumhiány kezelésére

GYIK

Vásárolt médiakommunikáció, MIRE JÓ EZ?

JELENLÉT: multichannel, 360 fokos, folyamatos kommunikációs jelenlétet biztosít témád/indikációd/terméked számára a Neked fontos szakmai célcsoport körében, segítségével kiegészítheted vagy akár részlegesen ki is válthatod hagyományos látogatói és rendezvény aktivitásaidat

ELÉRÉS: szakmai célcsoportod nagy arányú eléréssel, magas frekvenciaszámmal és kedvező ár/elérés költséggel való gyors elérését biztosítja-, illetve lehetővé teszi márkád száméra rövid, impulzus alapú edukációs és promóciós üzenetek átadását

Ismerem a médiafelületeket, miért dolgozzak veletek?

PIACISMERET: mi szó szerint ezzel kelünk és ezzel fekszünk, hidd el, jobban ismerjük és értjük Nálad… adatbázisaink révén nemcsak teljeskörű és részletes elméleti-, de az eddig megvalósított 140+ kampánynak köszönhetően immár empirikus médiapartner-, felület- és médiatermék ismeretekkel is rendelkezünk

HATÉKONYSÁG: közreműködésünk útján márkád számára pénzt-, Számodra pedig időt spórolunk meg, kampányainkat minden esetben ár/elérés és KPI alapon tervezzük, aktivitásod média-, kreatív- és kampány vonatkozásait teljeskörűen manageljük, a maximális optimalizáltság érdekében pedig valós idejű és strukturált adatszolgáltatás szolgáltatásunkra támaszkodva folyamatos eredmény utánkövetést, elemzést végzünk

TRANSZPARENCIA: segítségünkkel végre tisztán láthatsz, kampány eredményeid mérésére független és professzionális mérési rendszereket alkalmazunk, standardizált és folyamatos mérési gyakorlatunk biztosítja Számodra az elért eredmények médiafelületenként vagy akár kampányonként történő összehasonlíthatóságát

Kicsi a célcsoportom vagy büdzsém, nekem is érdemes?

CÉLZÁS: a pharma szektor és a HCP médiapiac egyedi működési logikájából fakadóan szakmai célcsoport tekintetében szinte nincs olyan, hogy túl kicsi vagy nagyon kevés… ha üzeneteidet kedvezményezettjeit nem tudod a két kezeden megszámolni, akkor lesz a tarsolyunkban Neked való, célzott és hatékony elérést biztosító megoldás

KÖLTSÉGHATÉKONYSÁG: a szakmai médiavásárlás inkább partner szám-, mint büdzsé kérdés… ha kifejezetten 1 preferált partner útján szeretnéd közvetíteni témád/indikációd/terméked üzeneteit (nem javasoljuk), akkor felesleges minket bevonod, de ha nyitott vagy az 1+ médiapartner felállásra, akkor már érdemes beszélnünk, célcsoporttól függően már 2-300.000 forintos nagyságrendből is tartalmailag kerek, diverzifikált aktivitás tudunk megvalósítani

Ti kedvezőbb árakat kaptok a médiapartnerektől?

MÉRETHATÉKONYSÁG: legalább ugyanolyan kedvezőt, mint amit Te is kapsz, de az általunk managelt évi átlag 70+ kampány mellett bizonyos médiapartnereknél akár még kedvezőbbet is, hiszen ott nem csak akkor és nem csak Neked vásárolunk

15% ügynökségi jutalék felár… nem sok ez? Miért éri ez meg nekem?

AZ IDŐ ÉS A SZAKTUDÁS PÉNZ: egyedi szakmai kompetenciánk hasznosításával elérés- és költséghatékonyabban kommunikálsz, tehát pénzt spórolsz meg, a médiakommunikációs feladatok kiszervezésével pedig időt takarítasz meg, ami végső soron ugyancsak pénzt jelent… ezt a feladatot szerintünk bízd ránk, enélkül is annyi minden marad, ami Nélküled a termék managementben nem halad és nem működik! ;o)

Kapcsolat

TELEFON

+36 1 336 0955

E-MAIL

info@mediamedica.hu

CÍM

1025 Budapest
Sarolta u. 6. 

Visszahívást kérek

Kérem töltse ki adatait és kérjen visszahívást az alábbi űrlap segítségével!