Szolgáltatásaink
Médiastratégia
Reklám-, tartalomszolgáltató médiaplatformok körének és használatának meghatározása, kommunikációs üzenetek kiválasztott célcsoportok, piaci szegmensek irányába történő eljuttatására.
Médiamix
A célcsoport, az üzenet, a versenytársak gyakorlata és az aktuális piaci helyzet, illetve a rendelkezésre álló média költségvetés függvényében a kommunikáció során használni tervezett médiaeszközök, -csatornák formájának és arányának definiálása.
Súlyozás
Az üzenet jellege, a kreatív, a reklámzaj mértéke és a költségvetés alapján a kommunikáció kampányon belüli intenzitásának meghatározása.
Időzítés
A kampány a támogatott aktivitás, a médiamix, a célcsoport és a versenytársak viselkedése, illetve a kategória és média szezonalitás ismeretében kijelölt időzítése.
Forma
A kommunikáció céljához, a kreatív jellegéhez, a versenytársak kommunikációs gyakorlatához és a média aktivitásra szánt költségvetéshez igazított, jellemzően burst vagy dripping kampány forma kialakítása.
Médiatervezés
Reklám-, tartalomszolgáltató médiaplatformok körének és használatának meghatározása, kommunikációs üzenetek kiválasztott célcsoportok, piaci szegmensek irányába történő eljuttatására.
Kampány tervezés
- Kiterjedés: országos, helyi, print, online, outdoor, event, integrált…
- Jelleg: beharangozó, fenntartó, image, építkező…
- Hely: top/middle/bottom-of-the-funnel…
- Irány: pull (a fogyasztót húzza), push (a terméket nyomja)
- Erő: időtartama, frekvenciája, ára…
- Dinamika: front loaded, back loaded, flight burst…
Felület tervezés
- Affinitás: relevancia és célzottság elemzés
- Elérés: a vállalt/auditált/becsült célcsoport elérés adatok gyűjtése és értékelése
- Ár: listaár, kedvezményes ár, ár/elérés és ROI információk analizálása
Médiamenedzsment
Médiafelületek használatának pénzügyi és jogi feltétel tárgyalása, adminisztrációja.
Kreatív gyártás
Médiamegjelenések szöveges, képi és videós kreatív tartalmainak méret és formátum egyeztetése,
gyártási és leadási folyamatok koordinálása.
Kampány management
Kampányfelületek installációja és paraméterezése, mérés és monitoring pontok meghatározása,
megjelenések utánkövetése.
Optimalizáció
Kampányközi adatok gyűjtése, elemzése, médiastratégia és médiaterv finomhangolása.
Kapcsolattartás
Ügyfél és médiapartner oldali kapcsolattartás, téma képviselet, információk közvetítése, kérdések megválaszolása.
Médiavásárlás
Médiamegjelenések megvalósításának gyakorlati előkészítése, indítása, utánkövetése, finomhangolása és koordinációja.
Ártárgyalás
Reklámhely-, célcsoport konktaktus feltételek (pénzügyi kondíciók, kedvezmények) egyeztetése médiatulajdonosokkal.
Foglalás
Felület, formátum, időszak és ár paraméterek alapján médiafelületek megrendelése, előjegyzése és foglalása.
Szerződés
A médiapartnerekkel kötött egyedi megállapodások szövegezése, tárgyalása, szerződés, jogi audit.
Visszaigazolás
Szerződött médiafelületek visszaigazolásainak nyilvántartása, rendszerezése, adminisztráció.
Médiaaudit
Médiamegjelenések teljesülésének, illetve kampányközi- és kampányt lezárást követő eredményeinek nyomon követése, elemzése.
Nyomtatott felületek esetében
Támpéldány management
A megrendelt megjelenés közzétételének igazolására nyomtatott kiadványok bekérése médiapartnerektől, támpéldány nyilvántartás, -feldolgozás és –továbbítás.
Remittenda monitoring
Költségtérítéses kiadványok esetében az eladatlanul visszamaradt-, alanyi jogon járó kiadványok tekintetében pedig a sikertelenül kézbesített példányok számának nyomon követése, jelentés készítés.
Online felületek esetében
GemiusDirectEffect
Online kampányok megjelenítése, monitorozása, eredmény értékelés támogatása stratégiai partnerünk a Gemius Global, Európa legnagyobb, 19 országban vezető hirdetés kiszolgáló és kampány management szolgáltatója közreműködésével.
Elérhető szolgáltatások
Display-, videó és mobilhirdetés kiszolgálás, automatizált kampány optimalizáció, integrált-, egyedi-, real-time és URL alapú közönségmérés, in-screen és dwell measurement technológia, költségelemzés és –optimalizáció.
Portfóliónk
Célcsoport elérések
Az alábbi kalkulátor segítségével egyszerűen ellenőrizheted, hogy tervezett kampányod HCP célcsoportja a MediaMedica nyomtatott és online portfóliójának közvetítésében milyen arányban érhető el:
Referenciakampányaink
GYIK
Vásárolt médiakommunikáció, MIRE JÓ EZ?
JELENLÉT: multichannel, 360 fokos, folyamatos kommunikációs jelenlétet biztosít témád/indikációd/terméked számára a Neked fontos szakmai célcsoport körében, segítségével kiegészítheted vagy akár részlegesen ki is válthatod hagyományos látogatói és rendezvény aktivitásaidat
ELÉRÉS: szakmai célcsoportod nagy arányú eléréssel, magas frekvenciaszámmal és kedvező ár/elérés költséggel való gyors elérését biztosítja-, illetve lehetővé teszi márkád száméra rövid, impulzus alapú edukációs és promóciós üzenetek átadását
Ismerem a médiafelületeket, miért dolgozzak veletek?
PIACISMERET: mi szó szerint ezzel kelünk és ezzel fekszünk, hidd el, jobban ismerjük és értjük Nálad… adatbázisaink révén nemcsak teljeskörű és részletes elméleti-, de az eddig megvalósított 140+ kampánynak köszönhetően immár empirikus médiapartner-, felület- és médiatermék ismeretekkel is rendelkezünk
HATÉKONYSÁG: közreműködésünk útján márkád számára pénzt-, Számodra pedig időt spórolunk meg, kampányainkat minden esetben ár/elérés és KPI alapon tervezzük, aktivitásod média-, kreatív- és kampány vonatkozásait teljeskörűen manageljük, a maximális optimalizáltság érdekében pedig valós idejű és strukturált adatszolgáltatás szolgáltatásunkra támaszkodva folyamatos eredmény utánkövetést, elemzést végzünk
TRANSZPARENCIA: segítségünkkel végre tisztán láthatsz, kampány eredményeid mérésére független és professzionális mérési rendszereket alkalmazunk, standardizált és folyamatos mérési gyakorlatunk biztosítja Számodra az elért eredmények médiafelületenként vagy akár kampányonként történő összehasonlíthatóságát
Kicsi a célcsoportom vagy büdzsém, nekem is érdemes?
CÉLZÁS: a pharma szektor és a HCP médiapiac egyedi működési logikájából fakadóan szakmai célcsoport tekintetében szinte nincs olyan, hogy túl kicsi vagy nagyon kevés… ha üzeneteidet kedvezményezettjeit nem tudod a két kezeden megszámolni, akkor lesz a tarsolyunkban Neked való, célzott és hatékony elérést biztosító megoldás
KÖLTSÉGHATÉKONYSÁG: a szakmai médiavásárlás inkább partner szám-, mint büdzsé kérdés… ha kifejezetten 1 preferált partner útján szeretnéd közvetíteni témád/indikációd/terméked üzeneteit (nem javasoljuk), akkor felesleges minket bevonod, de ha nyitott vagy az 1+ médiapartner felállásra, akkor már érdemes beszélnünk, célcsoporttól függően már 2-300.000 forintos nagyságrendből is tartalmailag kerek, diverzifikált aktivitás tudunk megvalósítani
Ti kedvezőbb árakat kaptok a médiapartnerektől?
MÉRETHATÉKONYSÁG: legalább ugyanolyan kedvezőt, mint amit Te is kapsz, de az általunk managelt évi átlag 70+ kampány mellett bizonyos médiapartnereknél akár még kedvezőbbet is, hiszen ott nem csak akkor és nem csak Neked vásárolunk
15% ügynökségi jutalék felár… nem sok ez? Miért éri ez meg nekem?
AZ IDŐ ÉS A SZAKTUDÁS PÉNZ: egyedi szakmai kompetenciánk hasznosításával elérés- és költséghatékonyabban kommunikálsz, tehát pénzt spórolsz meg, a médiakommunikációs feladatok kiszervezésével pedig időt takarítasz meg, ami végső soron ugyancsak pénzt jelent… ezt a feladatot szerintünk bízd ránk, enélkül is annyi minden marad, ami Nélküled a termék managementben nem halad és nem működik! ;o)
Kapcsolat
TELEFON
+36 1 336 0955
info@mediamedica.hu
CÍM
1025 Budapest
Sarolta u. 6.
Visszahívást kérek
Kérem töltse ki adatait és kérjen visszahívást az alábbi űrlap segítségével!