Szolgáltatásaink

Médiastratégia

Reklám-, tartalomszolgáltató médiaplatformok körének és használatának meghatározása, kommunikációs üzenetek kiválasztott célcsoportok, piaci szegmensek irányába történő eljuttatására.

Médiamix

A célcsoport, az üzenet, a versenytársak gyakorlata és az aktuális piaci helyzet, illetve a rendelkezésre álló média költségvetés függvényében a kommunikáció során használni tervezett médiaeszközök, -csatornák formájának és arányának definiálása.

Súlyozás

Az üzenet jellege, a kreatív, a reklámzaj mértéke és a költségvetés alapján a kommunikáció kampányon belüli intenzitásának meghatározása.

Időzítés

A kampány a támogatott aktivitás, a médiamix, a célcsoport és a versenytársak viselkedése, illetve a kategória és média szezonalitás ismeretében kijelölt időzítése.

Forma

A kommunikáció céljához, a kreatív jellegéhez, a versenytársak kommunikációs gyakorlatához és a média aktivitásra szánt költségvetéshez igazított, jellemzően burst vagy dripping kampány forma kialakítása.

Médiatervezés

Reklám-, tartalomszolgáltató médiaplatformok körének és használatának meghatározása, kommunikációs üzenetek kiválasztott célcsoportok, piaci szegmensek irányába történő eljuttatására.

MediaMedica mediaügynökség médatervezés közben.

Kampány tervezés

  • Kiterjedés: országos, helyi, print, online, outdoor, event, integrált…
  • Jelleg: beharangozó, fenntartó, image, építkező…
  • Hely: top/middle/bottom-of-the-funnel…
  • Irány: pull (a fogyasztót húzza), push (a terméket nyomja)
  • Erő: időtartama, frekvenciája, ára…
  • Dinamika: front loaded, back loaded, flight burst…
MediaMedica mediaügynökség felülettervezés közben.

Felület tervezés

  • Affinitás: relevancia és célzottság elemzés
  • Elérés: a vállalt/auditált/becsült célcsoport elérés adatok gyűjtése és értékelése
  • Ár: listaár, kedvezményes ár, ár/elérés és ROI információk analizálása
MediaMedica mediaügynökség felülettervezés közben.

Médiamenedzsment

Médiafelületek használatának pénzügyi és jogi feltétel tárgyalása, adminisztrációja.

Kreatív gyártás

Médiamegjelenések szöveges, képi és videós kreatív tartalmainak méret és formátum egyeztetése,
gyártási és leadási folyamatok koordinálása.

Kampány management

Kampányfelületek installációja és paraméterezése, mérés és monitoring pontok meghatározása,
megjelenések utánkövetése.

Optimalizáció

Kampányközi adatok gyűjtése, elemzése, médiastratégia és médiaterv finomhangolása.

Kapcsolattartás

Ügyfél és médiapartner oldali kapcsolattartás, téma képviselet, információk közvetítése, kérdések megválaszolása.

Médiavásárlás

Médiamegjelenések megvalósításának gyakorlati előkészítése, indítása, utánkövetése, finomhangolása és koordinációja.

Ártárgyalás

Reklámhely-, célcsoport konktaktus feltételek (pénzügyi kondíciók, kedvezmények) egyeztetése médiatulajdonosokkal.

Foglalás

Felület, formátum, időszak és ár paraméterek alapján médiafelületek megrendelése, előjegyzése és foglalása.

Szerződés

A médiapartnerekkel kötött egyedi megállapodások szövegezése, tárgyalása, szerződés, jogi audit.

Visszaigazolás

Szerződött médiafelületek visszaigazolásainak nyilvántartása, rendszerezése, adminisztráció.

Médiaaudit

Médiamegjelenések teljesülésének, illetve kampányközi- és kampányt lezárást követő eredményeinek nyomon követése, elemzése.

Nyomtatott felületek esetében

Támpéldány management

A megrendelt megjelenés közzétételének igazolására nyomtatott kiadványok bekérése médiapartnerektől, támpéldány nyilvántartás, -feldolgozás és –továbbítás.

Remittenda monitoring

Költségtérítéses kiadványok esetében az eladatlanul visszamaradt-, alanyi jogon járó kiadványok tekintetében pedig a sikertelenül kézbesített példányok számának nyomon követése, jelentés készítés.

Online felületek esetében

GemiusDirectEffect

Online kampányok megjelenítése, monitorozása, eredmény értékelés támogatása stratégiai partnerünk a Gemius Global, Európa legnagyobb, 19 országban vezető hirdetés kiszolgáló és kampány management szolgáltatója közreműködésével.

Elérhető szolgáltatások

Display-, videó és mobilhirdetés kiszolgálás, automatizált kampány optimalizáció, integrált-, egyedi-, real-time és URL alapú közönségmérés, in-screen és dwell measurement technológia, költségelemzés és –optimalizáció.

Portfóliónk

Akadémia Orvosi hetilap Hematológia-Transzfuziológia Akadémia Kiadó MediaMedica Médiaügynökség partnere az Akadémia kiadó kiadványairól egy kép. CASSIS HUNGARY KFT. Webdoki.hu Gyogyszereszinfo.hu CASSIS HUNGARY KFT. MediaMedica Médiaügynökség partnere a Webdoki felületeiről kép. Evisit Hungary Kft. Econsilium.hu Pharmahír hírlevél Evisit Hungary Kft. MediaMedica Médiaügynökség partnere a Evesit Hungary felületeiről egy kép. Terápiás pillanatok hírlevél Galenus Gyógyszerészeti Kiadó Studium&Practicum
Mgyk.hu Galenus Gyógyszerészeti Kiadó MediaMedica Médiaügynökség partnere a Galenus Gyógyszerészeti Kiadó felületeiről egy kép. és további 5+ médiafelület
Gyoftex/Oftex Gyoftex.hu Oftex.hu PACCO KFT. MediaMedica Médiaügynökség partnere a Gynoftex felületeiről egy kép. IDS-MEDICAL KFT. Személyes átadás szolgáltatás
Integrált hírlevél-call center szolgáltatás IDS-MEDICAL KFT. MediaMedica Médiaügynökség partnere a IDS medical felületeiről egy kép.
INTELLIMED HUNGÁRIA KFT. Derma.hu Mkardio.hu INTELLIMED HUNGÁRIA KFT. MediaMedica Médiaügynökség partnere az Intelimed Hungária felületeiről egy kép. és további 20+ médiafelület IPRINT KFT. - MRE Magyar Reumatológia IPRINT KFT. - MRE MediaMedica Médiaügynökség partnere az Iprint Kft. kiadványairól egy kép. LITERATURA MEDICA KIADÓ Lege Artis Medicinae (Lam) Elitmed.hu LITERATURA MEDICA KIADÓ MediaMedica Médiaügynökség partnere a Literatura Medica kiadvány felületeiről kép. és további 5+ médiafelület MAGYAR ORVOSI KAMARA Orvosok Lapja Mok.hu MAGYAR ORVOSI KAMARA MediaMedica Médiaügynökség partnere a Magyar Orvosi Kamara kiadvány felületeiről kép. MEDICAL MARKETING GROUP ÁpolásÜgy MEDICAL MARKETING GROUP MediaMedica Médiaügynökség partnere a Medical Marketing kiadványairól egy kép. MEDICAL MEDIA MANAGER KFT. Személyes átadás szolgáltatás Személyes tájékoztatás szolgáltatás MEDICAL MEDIA MANAGER KFT. MediaMedica Médiaügynökség partnere a Medical Marketing kiadványairól egy kép. Személyes kérdőív kitöltés szolgáltatás MEDICINA KIADÓ Immunológiai Szemle Magyar Belorvosi Archívum MEDICINA KIADÓ MediaMedica Médiaügynökség partnere a Medicina kiadó kiadványairól egy kép. PATIKA.TV KFT. Save my life expediáló applikáció PATIKA.TV KFT. MediaMedica Médiaügynökség partnere a Patika TV felületeiről egy kép. PATIKA TÜKÖR KFT. Marketing Pirula Pirulatrend PATIKA TÜKÖR KFT. MediaMedica Médiaügynökség partnere a Patika tükör kiadványairól egy kép. PEARL HUNGARY KFT. Drportal.hu PEARL HUNGARY KFT. MediaMedica Médiaügynökség partnere a Dr. Portal felületeiről egy kép. PROMENADE PUBLISHING HOUSE KIADÓI CSOPORT Háziorvos Továbbképző Szemle Orvositudasbazis.hu PROMENADE PUBLISHING HOUSE KIADÓI CSOPORT MediaMedica Médiaügynökség partnere a Promenade Publishing House kiadó csoport felületeiről egy kép. és további 20+ médiafelület SEMMELWEIS KIADÓ Gyermekgyógyászat Orvosképzés SEMMELWEIS KIADÓ MediaMedica Médiaügynökség partnere a Semmelweis kiadó kiadványairól kép. TUDOMÁNY KIADÓ Diabetologia Hungarica Granum TUDOMÁNY KIADÓ MediaMedica Médiaügynökség partnere a Tudomány kiadó kiadványairól kép. és további 3+ médiafelület VIDAL NEXT KFT. Pharmindex zsebkönyv Pharmindex-online.hu VIDAL NEXT KFT. MediaMedica Médiaügynökség partnere a Pharmindex felületeiről. VOMELIN KIADÓ Magyar Családorvosok Lapja Gyógyszerészek Lapja VOMELIN KIADÓ MediaMedica Médiaügynökség partnere a Vomalin kiadó kiadványairól kép. Medicina Thoracalis

Célcsoport elérések

Az alábbi kalkulátor segítségével egyszerűen ellenőrizheted, hogy tervezett kampányod HCP célcsoportja a MediaMedica nyomtatott és online portfóliójának közvetítésében milyen arányban érhető el:

Mely szakmacsoportot szeretné elérni?

A fenti mezőben célcsoportot választva az elérési értékek itt jelennek majd meg!

Partnereink

GYIK

Vásárolt médiakommunikáció, MIRE JÓ EZ?

JELENLÉT: multichannel, 360 fokos, folyamatos kommunikációs jelenlétet biztosít témád/indikációd/terméked számára a Neked fontos szakmai célcsoport körében, segítségével kiegészítheted vagy akár részlegesen ki is válthatod hagyományos látogatói és rendezvény aktivitásaidat

ELÉRÉS: szakmai célcsoportod nagy arányú eléréssel, magas frekvenciaszámmal és kedvező ár/elérés költséggel való gyors elérését biztosítja-, illetve lehetővé teszi márkád száméra rövid, impulzus alapú edukációs és promóciós üzenetek átadását

Ismerem a médiafelületeket, miért dolgozzak veletek?

PIACISMERET: mi szó szerint ezzel kelünk és ezzel fekszünk, hidd el, jobban ismerjük és értjük Nálad… adatbázisaink révén nemcsak teljeskörű és részletes elméleti-, de az eddig megvalósított 140+ kampánynak köszönhetően immár empirikus médiapartner-, felület- és médiatermék ismeretekkel is rendelkezünk

HATÉKONYSÁG: közreműködésünk útján márkád számára pénzt-, Számodra pedig időt spórolunk meg, kampányainkat minden esetben ár/elérés és KPI alapon tervezzük, aktivitásod média-, kreatív- és kampány vonatkozásait teljeskörűen manageljük, a maximális optimalizáltság érdekében pedig valós idejű és strukturált adatszolgáltatás szolgáltatásunkra támaszkodva folyamatos eredmény utánkövetést, elemzést végzünk

TRANSZPARENCIA: segítségünkkel végre tisztán láthatsz, kampány eredményeid mérésére független és professzionális mérési rendszereket alkalmazunk, standardizált és folyamatos mérési gyakorlatunk biztosítja Számodra az elért eredmények médiafelületenként vagy akár kampányonként történő összehasonlíthatóságát

Kicsi a célcsoportom vagy büdzsém, nekem is érdemes?

CÉLZÁS: a pharma szektor és a HCP médiapiac egyedi működési logikájából fakadóan szakmai célcsoport tekintetében szinte nincs olyan, hogy túl kicsi vagy nagyon kevés… ha üzeneteidet kedvezményezettjeit nem tudod a két kezeden megszámolni, akkor lesz a tarsolyunkban Neked való, célzott és hatékony elérést biztosító megoldás

KÖLTSÉGHATÉKONYSÁG: a szakmai médiavásárlás inkább partner szám-, mint büdzsé kérdés… ha kifejezetten 1 preferált partner útján szeretnéd közvetíteni témád/indikációd/terméked üzeneteit (nem javasoljuk), akkor felesleges minket bevonod, de ha nyitott vagy az 1+ médiapartner felállásra, akkor már érdemes beszélnünk, célcsoporttól függően már 2-300.000 forintos nagyságrendből is tartalmailag kerek, diverzifikált aktivitás tudunk megvalósítani

Ti kedvezőbb árakat kaptok a médiapartnerektől?

MÉRETHATÉKONYSÁG: legalább ugyanolyan kedvezőt, mint amit Te is kapsz, de az általunk managelt évi átlag 70+ kampány mellett bizonyos médiapartnereknél akár még kedvezőbbet is, hiszen ott nem csak akkor és nem csak Neked vásárolunk

15% ügynökségi jutalék felár… nem sok ez? Miért éri ez meg nekem?

AZ IDŐ ÉS A SZAKTUDÁS PÉNZ: egyedi szakmai kompetenciánk hasznosításával elérés- és költséghatékonyabban kommunikálsz, tehát pénzt spórolsz meg, a médiakommunikációs feladatok kiszervezésével pedig időt takarítasz meg, ami végső soron ugyancsak pénzt jelent… ezt a feladatot szerintünk bízd ránk, enélkül is annyi minden marad, ami Nélküled a termék managementben nem halad és nem működik! ;o)

Kapcsolat

TELEFON

+36 1 336 0955

E-MAIL

info@mediamedica.hu

CÍM

1025 Budapest
Sarolta u. 6. 

Visszahívást kérek

Kérem töltse ki adatait és kérjen visszahívást az alábbi űrlap segítségével!