Kik vagyunk?
A MediaMedica egy gyógyszeripar orvos, egészségügyi szakember (HCP) célcsoportoknak szóló médiakommunikációs aktivitásait támogató szakmédiaügynökség.
De mit is értünk ezalatt?
Forrás: Wikipedia
Elektronikus média: weboldal, hírlevél, adatbázis, fórum/chat, közösségi média
GYÓGYSZERIPAR
Vényköteles és vény nélküli gyógyszereket, egészségügyi eszközöket gyártó és/vagy forgalmazó vállalatok.
EGÉSZSÉGÜGYI SZAKEMBER
Szakorvos, háziorvos, szakmai opinion leader, gyógyszerész, expediáló, egészségügyi szakdolgozó, intézményvezető, hatósági dolgozó, egyéb egészségügyi stakeholder.
MÉDIAKOMMUNIKÁCIÓ
Nyomtatott média: folyóirat, magazin, szakkiadvány, tájékoztató, katalógus
Elektronikus média: weboldal, hírlevél, adatbázis, fórum/chat, közösségi média
MÉDIAÜGYNÖKSÉG
“Media Agencies advise companies on how and where to advertise”
Forrás: Wikipedia
Miért a Mediamedica?
Piacismeret
Adatbázis, döntés támogató szoftverek, tapasztalat.
Mi szó szerint ezzel kelünk és ezzel fekszünk, hidd el, jobban ismerjük és értjük ezt a speciális médiaszegmenst Nálad! Adatbázisaink révén nemcsak teljeskörű és részletes elméleti-, de az eddig megvalósított 140+ kampánynak köszönhetően immár empirikus médiapartner-, felület- és médiatermék ismeretekkel is rendelkezünk, munkánkat pedig a tervezés és menedzsment területén egyaránt professzionális médiaügynökségi döntéstámogató szoftverek támogatják.
Hatékonyság
Helyetted, proaktívan, optimalizáltan, utánkövetve.
Közreműködésünk útján márkád számára pénzt-, Számodra pedig időt spórolunk meg, kampányainkat minden esetben ár/elérés és KPI alapon tervezzük, aktivitásod média-, kreatív- és kampány vonatkozásait teljeskörűen manageljük, a maximális optimalizáltság érdekében pedig valós idejű és strukturált adatszolgáltatás szolgáltatásunkra támaszkodva folyamatos eredmény utánkövetést, elemzést végzünk.
Transzparencia
Mérés, függetlenség, összehasonlíthatóság.
Segítségünkkel végre tisztán láthatsz, kampány eredményeid mérésére független és professzionális mérési rendszereket alkalmazunk, standardizált és folyamatos mérési gyakorlatunk biztosítja Számodra az elért eredmények médiafelületenként vagy akár kampányonként történő összehasonlíthatóságát.
Portfóliónk
Célcsoport elérések
Az alábbi kalkulátor segítségével egyszerűen ellenőrizheted, hogy tervezett kampányod HCP célcsoportja a MediaMedica nyomtatott és online portfóliójának közvetítésében milyen arányban érhető el:
Referenciakampányaink
GYIK
Vásárolt médiakommunikáció, MIRE JÓ EZ?
JELENLÉT: multichannel, 360 fokos, folyamatos kommunikációs jelenlétet biztosít témád/indikációd/terméked számára a Neked fontos szakmai célcsoport körében, segítségével kiegészítheted vagy akár részlegesen ki is válthatod hagyományos látogatói és rendezvény aktivitásaidat
ELÉRÉS: szakmai célcsoportod nagy arányú eléréssel, magas frekvenciaszámmal és kedvező ár/elérés költséggel való gyors elérését biztosítja-, illetve lehetővé teszi márkád száméra rövid, impulzus alapú edukációs és promóciós üzenetek átadását
Ismerem a médiafelületeket, miért dolgozzak veletek?
PIACISMERET: mi szó szerint ezzel kelünk és ezzel fekszünk, hidd el, jobban ismerjük és értjük Nálad… adatbázisaink révén nemcsak teljeskörű és részletes elméleti-, de az eddig megvalósított 140+ kampánynak köszönhetően immár empirikus médiapartner-, felület- és médiatermék ismeretekkel is rendelkezünk
HATÉKONYSÁG: közreműködésünk útján márkád számára pénzt-, Számodra pedig időt spórolunk meg, kampányainkat minden esetben ár/elérés és KPI alapon tervezzük, aktivitásod média-, kreatív- és kampány vonatkozásait teljeskörűen manageljük, a maximális optimalizáltság érdekében pedig valós idejű és strukturált adatszolgáltatás szolgáltatásunkra támaszkodva folyamatos eredmény utánkövetést, elemzést végzünk
TRANSZPARENCIA: segítségünkkel végre tisztán láthatsz, kampány eredményeid mérésére független és professzionális mérési rendszereket alkalmazunk, standardizált és folyamatos mérési gyakorlatunk biztosítja Számodra az elért eredmények médiafelületenként vagy akár kampányonként történő összehasonlíthatóságát
Kicsi a célcsoportom vagy büdzsém, nekem is érdemes?
CÉLZÁS: a pharma szektor és a HCP médiapiac egyedi működési logikájából fakadóan szakmai célcsoport tekintetében szinte nincs olyan, hogy túl kicsi vagy nagyon kevés… ha üzeneteidet kedvezményezettjeit nem tudod a két kezeden megszámolni, akkor lesz a tarsolyunkban Neked való, célzott és hatékony elérést biztosító megoldás
KÖLTSÉGHATÉKONYSÁG: a szakmai médiavásárlás inkább partner szám-, mint büdzsé kérdés… ha kifejezetten 1 preferált partner útján szeretnéd közvetíteni témád/indikációd/terméked üzeneteit (nem javasoljuk), akkor felesleges minket bevonod, de ha nyitott vagy az 1+ médiapartner felállásra, akkor már érdemes beszélnünk, célcsoporttól függően már 2-300.000 forintos nagyságrendből is tartalmailag kerek, diverzifikált aktivitás tudunk megvalósítani
Ti kedvezőbb árakat kaptok a médiapartnerektől?
MÉRETHATÉKONYSÁG: legalább ugyanolyan kedvezőt, mint amit Te is kapsz, de az általunk managelt évi átlag 70+ kampány mellett bizonyos médiapartnereknél akár még kedvezőbbet is, hiszen ott nem csak akkor és nem csak Neked vásárolunk
15% ügynökségi jutalék felár… nem sok ez? Miért éri ez meg nekem?
AZ IDŐ ÉS A SZAKTUDÁS PÉNZ: egyedi szakmai kompetenciánk hasznosításával elérés- és költséghatékonyabban kommunikálsz, tehát pénzt spórolsz meg, a médiakommunikációs feladatok kiszervezésével pedig időt takarítasz meg, ami végső soron ugyancsak pénzt jelent… ezt a feladatot szerintünk bízd ránk, enélkül is annyi minden marad, ami Nélküled a termék managementben nem halad és nem működik! ;o)
Kapcsolat
TELEFON
+36 1 336 0955
info@mediamedica.hu
CÍM
1025 Budapest
Sarolta u. 6.
Visszahívást kérek
Kérem töltse ki adatait és kérjen visszahívást az alábbi űrlap segítségével!